Matte suger

publicerad den 2009-01-26 kl 19:27:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Nu sitter jag här, en helt vanlig måndagskväll och pluggar matte. Eller det är meningen att jag ska plugga matte. Än så länge har jag inte öppnat boken än. Det är ju så tråkigt så man tar självmord! Och jag har matteprov imorgon. Smart där Carro. Äh, det får gå som det går.
Idag hade jag utvecklingssamtal i alla fall. Det är ju inte världens roligaste grej heller. Men det gick ganska bra.
Nu måste jag lyssna på Cry Me A River med Diana Krall eller någon annan som också har gjort en cover på den... Den är inte riktigt min stil, men det är min sångläxa så det är bara att öva.

Bästa låten för tillfället: Undiscovered - James Morrison

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback