Sjuk..

publicerad den 2009-01-15 kl 12:15:09 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Som om jag inte hade tillräckligt att tänka på så spydde jag imorse. Jag har mått illa konstant i 2 dagar utan att spy så jag blev ganska arg på mig själv. Som om jag hade kunnat göra nåtog åt det. Men kunde inte kroppen ha valt att spy lite tidigare i veckan? Jag menar, det är torsdag idag och kommer nog få ta det lugnt hela helgen. Det är ju bara pisstråkigt. Jag har en hemsk huvudvärk också som inte ger med sig även fast jag har tagit Ibumetin.
Jag har alltid undrat en sak. Ni vet där man kan välja om texten ska vara kursiv, understruken eller fet? Där finns också ett alternativ om att ha genomstruken text. Vem fasen vill ha det? Jag menar, det ser ju helt sjukt ut. Jag ger ett exempel.
Jag vill ha en tomat till frukost. Vad ska det där vara bra för? Jag vill ha ett svar!
Det är väldigt fint väder ute idag. Here we go, väderprat. Då har man verkligen ingenting att skriva om. Men allvarligt, det är väldigt fint väder idag. Det är runt -2 grader, blå himmel och solen skiner! Det är ganska deprimerande att sitta inne. Fast å andra sidan hade det varit ännu mer deprimerande om det hade varit ösregn och blåsigt. Då hade jag inte ens haft någon lust att bli frisk. Nu känner jag att jag absolut inte vill sitta här hemma och göra ingenting utom att må illa. Det är fasen det värsta som finns! Annars när man är hemma kan man åtminstone äta grejer. Man kan göra goda lunchmackor eller något för att muntra upp sig själv. Nu kan jag inte göra någonting. Såfort jag tänker på mat så snurrar min mage runt som en tvättmaskin. Nog skrivet om det.

Var det någon som såg Made in Sweden igår? Jag såg det och jag måste säga att jag håller med Anders Bagge. Jag klarade inte heller av att se den stackars killen som blev sågad av Desmond Child. Han var ju jättetaskig! Musik handlar om att vara sig själv, uttrycka sig själv, sin åsikt och sina känslor. Jag tycker inte att det ska handla om att skriva en "hitlåt". Jag håller helt med killen när man säger att om han inte får göra sin grej så kan han lika gärna åka hem och byta däck igen. Man måste ju kunna stå för det man gör, och om han känner att man inte kan stå för det tycker inte jag att man ska fortsätta. Jag skulle inte göra det. I och för sig är jag en hemsk låtskrivare så det går inte direkt att jämföra. Jag har inte alls lika unik och fantastiskt cool röst som den snubben har heller. Min röst är faktiskt rent utsagt tråkig. Jag gillar inte alls min röst. Nu snackar jag sångröst för er som inte förstår det. Min talröst är det inget fel på, haha. Här nedan kommer en länk från en konsert i Uppenbarelsekyrkan i höstas.
http://www.ljudsajten.com/estetiska/LJUD/AKUSTISKA/081128_AK_KONSERT/3%20Carolina%20Innocent.mp3

Bästa låten för tillfället: I Was Broken - Rob Pattinson

Ciao,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback