Skridskor!

publicerad den 2009-01-06 kl 14:13:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan!
Mamma väckte mig vid tio imorse, jag hade ställt klockan på halv nio men jag kunde bara inte gå upp, och sen följde jag med dom ut för att åka skridskor! Kan ni tänka er mig på ett par skridskor? Nej. Jag hatar att åka skridskor, eller jag hatar hela grejen. Kylan och fötterna som komprimeras och tårna som förvandlas till svarta isbitar. Det är helt enkelt inte min grej. Men det var faktiskt jättekul! Jag måste erkänna att jag var lite skraj att isen skulle gå sönder, men det var ju jättemycket folk som åkte. Jag ramlade inte en enda gång, det måste vara rekord.
När jag väl tog av mig skridskorna och satte på mig mina varma skor började det sticka i tårna och det blev varmt som in i helvete.
Jag kan inte fatta att skolan börjar imorgon. Det känns som att det var jättelänge sen det var julavslutning och jag har verkligen vänt på dygnet nu. Det kommer kännas som att jag går upp mitt i natten när jag ska upp klockan sex imorgon. Men jag har min första Inså-lektion med min nya sånglärare och mentor imorgon! Det ser jag fram emot.
Nu ska jag ta och äta något, jag är hungrig som en varg.

Bästa låten för tillfället: Mmmbop - Hanson (hahah!)

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback