SNÖ!

publicerad den 2009-01-15 kl 15:46:21 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej,
Jag svär på att det snöade för några minuter sen! Och jag svär på att jag nyss fick tillbaka illamåendet som lämnade mig ifred för ca 1 timme sedan. Den kanske hade rast eller nåt. Jag har så dålig humor.
Jag funderar på om jag ska ta och titta på någon film kanske. P.S. I love you har jag sett några gånger nu så den ska jag nog inte titta på. Jag vill ju inte tröttna på den liksom. Tillsammans är man mindre ensam såg jag i förrgår eller nåt och den har jag också sett ganska många gånger den senaste veckan. Jag vet faktiskt inte vilken jag ska se.
Jag undrar om vad jag är för sjuk. Jag menar, jag spydde en gång imorse. Sedan dess har jag bara mått illa men inte spytt. Jag har haft ont i huvudet och har fruktansvärt ont i kroppen! Mest i armarna och nacken. Det känns nästan som träningsvärk men sist jag tränade var i söndags så det går inte ihop. Jag hade i och för sig idrott i skolan igår men det enda jag gjorde då var att stå på händer en gång med hjälp av kompisar (jag måste erkänna att jag är stolt) och hoppa på en tjockmatta. Några armhävningar och situps också. Men inte tillräckligt mycket för att få träningsvärk. Hur otränad är jag egentligen? Jag själv kan svara på den frågan; väldigt.

Bästa låten för tillfället: This Boy - James Morrison

Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: Nea
Du har inte dålig humor! jag började garva direkt när jag läste det!! puss <33
2009-01-16 @ 14:12:10
URL: http://absolutlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback