Söndagkväll

publicerad den 2009-01-18 kl 20:03:05 i kategorin Önskelista l Kommentera (0)

Hej,
Nu är det en helt vanlig söndagkväll. Otroligt tråkigt. Jag gick upp halv nio imorse för att gå till kyrkan. Det låter ju verkligen... religiöst. Jag förklarar det med att kören som jag sjunger i är en gospelkör så vi sjunger på gudstjänster en gång i månaden ungefär. Jag har ju varit sjuk i tre dagar så jag sjöng inte utan var bara där som moraliskt stöd och mimade texten till dom andra. Det kändes ganska dumt att vara där men att inte vara med. Men men.
Ända sedan jag kom hem, d v s vid ungefär två, så har jag städat igen! Jag fattar ärligt inte vad det är med mig. Jag dammsugade (jag vet att det heter dammsög!), dammade alla hyllor, städade skrivbordet och rensade min pappershållare eller vad man nu ska kalla det. Sen fick jag även för mig att jag behövde rensa i mitt smyckesskrin, men det var inte så mycket att rensa där. Jag menar, man kan ju inte slänga bort smycken. Det blev bara att lägga allting lite finare. Jag har i och för sig två smyckesskrin för jag har så otroligt mycket smycken, men nu rensade jag bara det stora med alla halsband och armband. Jag har ett annat med enbart örhängen också. Hahah, det är ju typ det bästa som finns att köpa örhängen! Näst efter väskor. Jag fullkomligt älskar väskor. Gamla som nya, det spelar ingen roll. Just nu är jag sugen på en som ser ut ungefär som den här, Complement Duffelsäck, 399 kr från Åhléns. Den jag kollade på förut var från Belle Shoes, men den var ungefär likadan, fast snyggare.



Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback