Städning!

publicerad den 2009-01-17 kl 20:12:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag håller faktiskt på och städar! Det förvånar er, eller hur?! Det förvånar faktiskt mig också. Men det såg helt hemskt ut, kläder på hela golvet och papper, örhängen, armband, tidningar och massa annat skräp på hela skrivbordet. Mitt skrivbord är skitstort, för stort, men det är alltid överbelamrat med saker. Jag försöker få det till att jag har ett för stort skrivbord och därför lägger sakerna där och att om jag hade ett mindre skulle jag lägga sakerna på sin rätta plats istället. Men det går inte riktigt ihop.
Jag ska i alla fall fortsätta städa, jag är fast besluten om att bli färdig ikväll. 

Bästa låten för tillfället: Here I Am - Leona Lewis (jag som inte ens gillar Leona Lewis?!)

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback