Svart fondvägg?

publicerad den 2009-01-03 kl 18:15:01 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (0)

Hej,
Nu vill jag ha lite åsikter här. Är det så hemskt med en svart fondvägg? Är det så hemskt att måla överhuvudtaget? Min familj verkar tycka att jag är helt bombad som vill måla en fondvägg i mitt helvita rum. Jag målade det helvitt för 1 ½ år sedan. Är det för tidigt att vilja förnya sig lite? Tydligen. Jag blir bara så förbannad. Jag var med Pillan och hennes pappa på Bauhaus idag och jag visade henne vilken färg jag ville ha. Då köper hon den jävla färgen. Hon säger att jag kan få färgen som blir kvar. Jag blir jätteglad. Hennes pappa säger att det förmodligen inte blir något kvar. Jag dör igen. Jag frågar vad färgen kostade. Bara 250 kr! Jag tänker; jag kanske kan köpa den själv! När pappa kommer och hämtar mig säger jag att jag också vill ha en fondvägg och han säger nej på en gång. Jag förklarar för mamma när vi kommer hem och hon säger också nej på en gång. Hon säger att familjen vill lägga pengar och tid på annat än att hjälpa mig att göra om i mitt rum. Frågade jag om hjälp övervhuvudtaget? Nej. Jag är pissed off som in i helvete.

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback