Trött som en gris

publicerad den 2009-01-09 kl 22:19:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag har återvänt till min gamla vana att säga "som en gris" till allting. Jag säger att jag fryser som en gris, är hungrig som en gris, svettas som en gris osv. Jag vet inte riktigt vad jag har fått det ifrån. Eller jo, det var Dodds som började säga gris först, istället för att svära. Gris är alltså ursprungligen en synonym för svärord.
Jag kom till skolan kl 08:00 imorse, jag tog den tidiga bussen. Jag väntar en halvtimme på att lektionen ska börja. Jag går upp till Edicon där jag läser italienska, och där är det helt tomt. Inte en enda människa där. Jag går ner igen och frågar om jag har missat något om att lektionen är inställd. Dom i expeditionen vet ingenting om att lektionen skulle vara inställd. Jag går då upp igen och hittar en enda lärare som är snäll nog att säga till mig att eleverna på Edicon har inte börjat än. Dom har fortfarande jullov! Jag höll på att dö. Jag var alltså i skolan 2 timmar för tidigt. Jag satt i 2 timmar och gjorde INGENTING! Det var så taskigt tycker jag att inte säga till innan!
Efter skolan åkte jag direkt till Friskis för att träna, idag körde jag spinning. Jag höll på att dö då också. Sen gick jag direkt till mormor för hon fyllde år igår så vi åt middag där. Jag kom precis hem därifrån.
Nu måste jag öva lite inflr imorgon då jag ska till skolan IGEN! På en fucking lördag! Vi har öppet hus för alla nior, och jag ska sjunga så jag är lite orolig för att jag ska glömma bort texten eller något. Jag menar, jag har aldrig glömt bort texten, så då kommer jag säkert göra det imorgon.

Bästa låten för tillfället: I Wanna Be The Only One - Eternal

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback