090701

publicerad den 2009-07-01 kl 11:28:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det finns ett problem med att vilja blogga om shopping när man inte har några pengar. Jag kan posta hur många önskelistor som helst, men det blir inte så mycket i kategorin nyshoppat för jag har aldrig pengar så jag kan shoppa. När jag väl har det så försvinner pengarna till andra saker som typ fika, bio och lunch. Tråkigt!

Jag hoppas snart få ett förskott på pengarna som jag ska få för att jag passar Anton v 32, men det vet jag inte. Jag kanske inte får dom förrän efter den veckan. Det vore ju ganska logiskt. Jag har ändå ingenting vettigt att shoppa nu. Eller jag skulle behöva en ny bikini. Jag är jättenöjd med dom jag har men båda är halterneck så det blir linjer på samma ställen. Inte så fint. Jag vill ha en annan typ av bikini så att jag blir lite brun på dom vita linjerna som jag har nu.

Så vem vet, det kanske kommer ett blogginlägg om bikinis snart?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback