090701

publicerad den 2009-07-01 kl 22:29:27 i kategorin Shopping l Kommentera (0)

Hej! Min dag har varit utmärkt! Väldigt varm dock, men utmärkt! Jag som skrev att jag inte hade något vettigt att shoppa, jag hade fel! Pillan ringde kort efter det och frågade om jag ville följa med till Nacka Forum och då kommer min kära mamma med 1000 kr! Jag fick förskott på pengarna som jag skulle få för att passa min lillebror! Jag åkte då till Nacka för att hitta en bikini och ett par platta gladiatorsandaler. Jag hittade inget av det, men ett par nya jeansleggings, svarta! Sen åkte vi vidare till ICA Maxi och, hör och häpna, där köpte jag en bikini! Jag trodde inte att dom hade några fina men det hade dom! Supernöjd är jag! Efter det bar det av till Överskottsbolaget där Pillans föräldrar skulle köpa något till poolen, och då fanns det en skoaffär precis bredvid. Jag hittade ett par jättefina gladiatorsandaler, men då var pengarna slut. Då kanske ni inte får ihop den ekvationen, men jag lämnade 500 kr hemma för att jag inte skulle shoppa för mer. Då hade jag förstås inte tänkt att köpa ett par nya jeansleggings. Så jag kunde inte köpa dom.

Vi åkte hem till Pillan sen och fikade lite och sen kom mamma & pappa och hämtade mig. Vi åkte då tillbaka till stället där jag hittade skorna tidigare idag! Jag provade skorna igen, men höll på att inte få av mig dom! Dragkedjan fastnade och det tog flera minuter innan mamma lyckades få loss det. Då tänkte jag absolut inte köpa dom. Så när pappa & mamma åkte vidare till Bauhaus så stannade jag i Haninge Centrum och letade skor. Jag hittade då världens finaste gladiatorsandaler! Dom kostade lite mer än vad jag hade tänkt från början, men jag blev helt kär! Så här ser dom ut!



När jag ändå var i ett centrum så kunde jag inte hjälpa att kolla på andra saker också, så jag kom därifrån med en jättefin kornblå kjol från Gina Tricots rea och ett par blåa örhängen, blåa armband och en ring från Glitters rea. Jag har tyvärr inga bilder på det i och med att min kamera är sönder, men är jättefint! Tycker jag i alla fall :)

PUSS"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback