090703

publicerad den 2009-07-03 kl 13:20:25 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Jag sov 11 timmar i natt. Det är väldigt ovanligt för att vara mig! Jag brukar aldrig sova till 12. Men jag hade väldigt konstiga drömmar och när jag väl vaknade så hade jag både lakanet och påslakanet bakom kudden :S Hur gick det till?

När jag vaknade berättade mamma att det tydligen hade varit värsta ovädret på morgonen. Regn, åska, blixtar, hela grejen. Jag som sov som en stock märkte förstås ingenting. Jag märkte inte ens när pappa började såga i köket, somhan tydligen gjorde. När jag kom upp så var dom flesta underskåpen urplockade, allt porslin stod på bänkarna, kylen stod i korridoren, micron i tvättstugan osv. Det är helt sjukt. Tur att man ska till Josses landställe på måndag så jag slipper vara här under den värsta tiden när han ska börja riva upp golvet.

Någon mer än jag som håller på att dö för att det är så kvavt ute? Jag dör nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback