090710

publicerad den 2009-07-10 kl 18:28:34 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Jag sitter här och har ångest. Det känns som att jag har en klump i halsen. Ni vet, som det känns precis innan man börjar gråta? Jag tänker inte säga varför, det är något som jag har valt att ha utanför bloggen.

Dagen idag har annars varit perfekt. Jag & Nea åkte först till Tyresö Centrum, kollade lite i affärer, tog en latte på Espresso House och lite sånt. Sedan bestämde vi oss för att det inte var tillräckligt och åkte in till stan. Vi provade jättemånga hattar och jag har kommit på att herraccessoarerna är mycket coolare än dom på damavdelningen! Speciellt H&Ms herrsortiment! Love it! <3 

Det blev tillslut lite shopping på Punkt Shop. Nea köpte ett nitarmband och 6 st pins. För mig blev det 5 st pins. Superfina! Jag har satt dom på min nya jeansjacka.

Nä nu ska jag göra något åt min hemska ångest.

Hoppas att ni har det bättre än vad jag har.
Älskar Nea, alltid. <3

Kommentarer
Postat av: Nea
älskar dig med alltid <3
2009-07-10 @ 22:13:37
URL: http://absolutlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback