090711

publicerad den 2009-07-11 kl 11:59:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Jag håller på och handtvättar! Mina nya trosor kan inte tvättas med dom andra underkläderna så därför bestämde jag mig för att tvätta dom för hand. Det går ju mycket snabbare än att vänta på att mamma ska sätta på en maskin med en mörk och en ljus 40 graders tvätt. Dessutom torkar dom på en gång i och med att det är väldigt mycket spets och väldigt lite... tyg. Ehh, okej, intressant inlägg.

Pillans pappa är här nu och kollar in köket. Det blev ju ett litet problem när pappa märkte att taket håller på att rasa in. Pillans pappa är snickare så han kommer med goda råd. Tror jag i alla fall.

Idag har det fina vädret återvänt! Wohoo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback