090712

publicerad den 2009-07-12 kl 17:27:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan! Idag var jag riktigt trött. Mamma väckte mig efter tolv någon gång. Jag drömde mardrömmar så jag antar att jag sov ganska oroligt och sov därför mycket längre än vanligt.

Vid två åkte jag, mamma & Anton till min gudmor och fikade. Jag fick låna två otroligt fina klänningar! Den ena kommer jag nog ta med mig till Vimmerby imorgon! Jag fick dessutom låna boken Låt den rätte komma in. Ingen har undkommit att jag älskar vampyrer så hon hade tagit fram den till mig. Sommarläsning! Men den egentliga anledningen till varför vi åkte dit var för att hämta nyckeln till deras landställe i Småland. Vi får låna det i några dagar när vi ändå är i krokarna! Det är så mysigt där. Man får lov att bara göra ingenting. Bara sitta och läsa och ta det lugnt. Mycket skönt! Hemma är det alltid något som man måste göra. Kanske inte så mycket för mig, men för mina föräldrar blir det lätt så.

Förresten, min bror åkte till Gothia Cup i Göteborg idag! Jag hoppas det går bra. Hela laget åker tydligen tåg dit, vilket jag skulle tycka var jättekul bara det! Hahah, lättroad här.

Nu måste jag börja tänka på vad jag ska ha med mig till Småland. Vi kommer åka tidigt imorgon så vi är framme vid lunchtid i Vimmerby.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback