090712

publicerad den 2009-07-12 kl 01:30:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mår jag bra eller dåligt? Både och. Men jag väljer att skriva om det bra. Kvällen spenderades med min gudmor, hennes man och hennes son. Dom var här och åt middag. Mycket trevligt! Jag hann dessutom med att prata mer än vanligt med hennes son. Det visade sig att vi lyssnar i stort sett på samma musik! Trevligt trevligt. Jag berättade också hela Harry Potter-historien. Alltså vad som händer i 6:an och 7:an. Fråga mig inte varför han ville veta, men det ville han.

Nu ska jag nog ligga uppe hela natten och läsa Eclipse. Jag är inte på humör för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback