090716

publicerad den 2009-07-16 kl 14:53:38 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Jag är tillbaka i civilisationen! Dock inte hemma i Sthlm utan i Växjö. Vi kom hit för ett tag sedan och jag måste säga att det är skönt. Fast det var ganska skönt att vara ute på landet också! Jag läste en del vilket det inte blir att man gör lika mycket när man är hemma. Man sätter sig vid datorn eller något annat och på landet fanns det ingen täckning för internet, såklart. Det var dock väldigt skumt att vara där utan min gudmor och hennes familj. Kändes liksom som att något saknades.

Jag hoppas hinna gå på loppis här! Det finns betydligt fler av dom här än i sthlmsområdet. Fast jag tror inte att vi hinner det. Vi ska ju åka hem direkt efter frukosten imorgon.. Det känns skönt att man ska hem och sova i sin egen säng. Dessutom saknar jag mina vänner. Josse har åkt till Tunisien! Taskigt av henne tycker jag. Fast hon har säkert jättekul! <3 Jag undrar vad alla andra gör..

Nu ska vi äta hemmagjord rabarberkräm! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback