090717

publicerad den 2009-07-17 kl 16:58:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

HEMMA!

Efter en mycket lång bilresa är jag faktiskt det. Eller den är ju inte så jättelång egentligen, ca 5 timmar men det kändes väldigt långt idag. Dessutom var det ovanligt tråkigt också. Vet inte riktigt varför.

Nu när jag har kommit hem så är jag jättepigg på att träffa kompisar, kanske en kvällspicknic, men det är ingen som svarar på mina sms! Jag känner mig ganska övergiven.. Dom flesta är bortresta också. Jag kom nyss på att alla kanske är bortresta. Jag vet ju inte om någon av dom som jag trodde skulle vara hemma nu har rest bort. Vem vet om dom har åkt till någon släkting ute i landet liksom? Stackars mig...

Jag får underhålla mig med att läsa Låt den rätte komma in.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback