090719

publicerad den 2009-07-19 kl 12:22:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan och godmorgon!

Jag har huset för mig själv! Mamma & pappa har åkt till IKEA och dom lämnade Anton hos mormor på vägen dit! Jag ska verkligen passa på att städa idag. Det ser ut som ett bombnedslag i mitt rum. Det var nästan pinsamt att ta hem Dodds igår. Fast hon är van vid mitt stök. Jag har det i stort sett aldrig städat.

Jag måste ta lite mått och sånt i mitt rum för jag kanske ska få en större säng! 120 cm bred för att vara exakt. Jag måste då måtta lite för att se vart den skulle få plats... Jag måste möblera om då, men det är ju lätt. Jag möblerar ju ändå om varannan månad eller så.

Är det någon här som har läst Låt den rätte komma in? Jag tycker att boken är jätteskum.. Jag har i och för sig bara kommit några kapitel...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback