090719

publicerad den 2009-07-19 kl 01:05:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan! Det förra inlägget blev väldigt kort, men det var bara en liten update på vad jag gjorde just då. 

Kvällen har som sagt spenderats med Dodds. Först gick jag hem till henne, var där i några timmar och babblade. Sen gick vi till Vivo och köpte lite kyckling, baguette, vitlöksost, vindruvor och kakor! Vidare hem till mig för att hämta något att dricka och filt. Sedan gick vi en liten bit till en perfekt picknick-klippa. Dock så var inte vädret på vår sida idag, det var väldigt molnigt. Men vi klarade oss från regnet som kom senare på kvällen! När vi hade suttit där i två timmar eller något sånt så gick vi hem till mig igen och satte oss och gick igenom gamla dagböcker och sånt. Nostalgi!

Imorgon ska jag städa, men hoppas också hinna träffa Mirre!

Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback