090601

publicerad den 2009-06-01 kl 23:07:29 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan! Jag är hemkommen från konserten! Det gick faktiskt bra! Jag är nöjd! Jag är också evigt tacksam till Linnea, Sebbe, Magnus & Johan för att ni spelade. Det kunde inte ha blivit bättre. Jag menar allvar, ni är bäst! Jag sitter faktiskt och lyssnar på inspelningen just nu! Jag har ett väldigt skumt vibrato ibland, jag får det ibland när jag är nervös. Jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Jag & pappa bestämde precis att han ska hämta mig i skolan kl 10 imorgon och åka till sjukhuset. Det är bra för då hinner jag tömma skåpet innan och så. Jag kan inte fatta att det är skolavslutning på fredag! Det är helt sjukt!

Nu lyssnade jag på mig själv igen. Jag är skitstolt över att jag gjorde det överhuvudtaget med tanke på omständigheterna! Fasiken! Nu är jag glad! Och jag har världens bästa kompisar, jag går i världens bästa skola!

KÄRLEK! <3

Kommentarer
Postat av: josefin
du var grym! :D
2009-06-04 @ 20:15:59
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback