090604

publicerad den 2009-06-04 kl 23:13:28 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Varför känns det som att alla tar studenten i år? Det här året är verkligen året att ta studenten. Det gör ju då inte jag. Jag går bara ut ettan. Katastrofalt tråkigt. Fast ganska skönt att inte behöva avsluta ett kapitel. Jag hade så svårt med det när jag gick ut grundskolan så jag bävar nästan inför studenten bara p g a den anledningen.

Familjen kom i alla fall hem för ett tag sedan från studentmottagningen som vi var på. Inte en så rolig dag att ta studenten på dock. Det har regnat precis hela dagen. Kul att åka flak i regnet. Eller inte.

Imorgon är det skolavslutning och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag skulle kunna ha på mig samma kläder som jag hade på studentmottagningen, d v s chinos, svart linne, svart kavaj med uppvikta ärmar, mittbena och uppsatt hår. När det kommer till sminket så ska det vara ganska mycket för att kompensera det maskulina i outfiten. Jag hade dessutom mina gladiatorklackar. Det kommer jag nog inte kunna ha imorgon dock, det blir för jobbigt att gå i. Piss att man bor så långt ifrån bussen.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Jag börjar 8.40 imorgon, vi ska sjunga upp med kören.. Jag hatar kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback