090604

publicerad den 2009-06-04 kl 07:44:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Dagen innan skolavslutningen. Jag kan inte fatta att en tredjedel av gymnasiet redan är förbi. Det är helt sjukt.

Ni som inte kikade in på min blogg när jag hade omröstning om designen får skylla er själva. Alex var den enda som röstade och hon röstade på att det skulle vara som vanligt igen, vilket det nu är! Ser ni? Jag kan minsann göra som andra vill! När jag vill själv också.. Hahah.

Nu ska jag ta mig i kragen och sminka mig. Igår hann jag inte det så jag såg ut som en slashas, helt osminkad och mjukiskläder. Usch säger jag om det. Man blir mycket piggare bara man tar på sig jeans och en fin topp. Det borde alla veta!

Idag har jag halvdag förresten, eller vi börjar senare också. Jag har bara 2 lektioner! Naturkunskap och GeMu! Hallelujah! Jag kanske hämtar Anton på vägen hem. Det beror på när jag kommer hem..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback