090607

publicerad den 2009-06-07 kl 16:38:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Hur är det med er? Jag kan säga att mitt liv kan inte bli så mycket bättre just nu. JAG HAR SOMMARLOV FASEN! :D Det är verkligen lycka för mig!

Mirre ringde vid tvåtiden och frågade om våran inplanerade promenad så vi gick då ut ett tag. Vi gick till Uddby, vidare till Alby friluftsgård (i Tyresö, inte i förorten Alby!) och in i skogen. Vi gick vilse ett tag med lyckades tillslut hitta tillbaka. Herregud, tänk att man fortfarande kan gå vilse där så många gånger som man har varit där och orienterat med skolan! Men det var trevligt att spendera lite tid med Mirre också. Det blir inte så ofta som jag skulle vilja.

På vägen hem så stannade jag till vid familjen som jag brukade passa barn hos och pratade. Jag hörde av mig förra veckan till mamman i familjen men hade inte fått något svar, men nu fick jag det underbara beskedet att dom gärna vill ha hjälp med barnpassning under sommaren! Det är ju jättebra för mig som inte har något annat sommarjobb! PENGAR! Dessutom är barnen så gulliga så jag skulle fasen kunna tänka mig att passa dom gratis, hahah. Men jag behöver dock pengarna..

By the way, någon annan än jag som blivit helt insnöad på Dead by April?! Dom äger!

Nu tänkte jag kolla med mamma om det är något som jag kan hjälpa till med, jag känner mig väldigt hjälpsam idag. Jag satt t o m och diskuterade EU-valet med mamma och pappa idag! Dom hade ingen aning om vad dom skulle rösta på så jag hjälpte dom med att göra ett test på aftonbladet.se och komma med mina finfina åsikter, hahah. Men jag bloggar senare!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback