090607

publicerad den 2009-06-07 kl 01:39:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nejmen tjena! Jag är precis hemkommen från the big city där jag var med Dodds. Det blev bara hon & jag, Mirre tyckte att det blev för sent. Och ja, det blev ganska sent. Men kul hade vi! Vi bestämde oss för att se Änglar och Demoner, som alla har pratat om den. Jag tycker verkligen att den var mycket bättre än Da Vinci-koden och som tur var så kom jag inte ihåg så mycket av boken. Filmen var konstant spännande, man kunde aldrig slappna av! Den är definitivt sevärd.

Innan käkade vi i Kungshallen och vi kunde inte bestämma oss för om vi skulle äta nachos eller friterad kyckling, så vi tog en av varje och delade. Mycket smart av oss. Sen gick vi tillbaka till T-cen, Hemköp och köpte godis. Man kan ju bara inte köpa godis på bion, det är sjukt dyrt!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan gå och lägga mig. Imorgon blir det promenad med Mirre!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback