090609

publicerad den 2009-06-09 kl 09:07:10 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon.

Jag tycker att det borde vara förbud på att ställa klockan på sommarlovet om man inte ska göra något kul, typ ut och resa eller något. Fan inte sjukhusbesök med blodprover och undersökningar.

Det är alltså därför jag sitter uppe nu och äter frukost en regnig sommarlovsdag som denna. Jag börjar tro att det inte blir någon sommar. Det kommer vara kallt och regnigt ända tills skolan börjar igen. Okej, pessimisten talar.

Jag hade en konversation på msn igår med en gammal klasskompis, och han gjorde det klart för mig att jag dömer väldigt mycket. Jag ville absolut inte lyssna, men det visade sig att det han sa faktiskt "made sense". Skumt när människor förändras tycker jag, Jag har förändrats jättemycket det här året, och då är det klart att andra också har det, men det vill jag inte riktigt inse.

Okej, skit samma. Jag tänkte kolla runt lite på lite shopping oh lägga upp en ny önskelista här. Jag tror dock inte att jag hinner det nu, mn när jag kommer hem så!

Önska mig lycka till! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Doddo
Lycka till! :)
2009-06-09 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback