090610

publicerad den 2009-06-10 kl 14:31:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan! Precis som jag skrev igår så består min dag idag av att slappa. Min bror hade skolavslutning idag så han kom hem med sina betyg i ett kuvert. Han går ju dock bara ut åttan, så han har ju chans att höja alla betygen, utom ett. Slutbetyget i musik sätts av någon konstig anledning i åttan om man går på Strandskolan. Det var likaant för mig. Man har alltså ingen musik i nian. Det är riktigt dåligt tycker jag.

När han kom hem så cyklade han iväg i stort sett på en gång för han skulle tydligen till frisören. När han kom hem var han snaggad. Han har typ inget hår kvar! Han gjorde precis samma sak förra sommaren, fast då var jag inte ens hemma. Jag var på Öland i en vecka och när jag hem hade han rakat av sig håret. Fast han passar ganska bra i att vara snaggad. Bättre än vissa andra som är det i alla fall.

Jag bakade kladdkaka till honom också! Jag vet att han tycker att skolan är jättejobbig så här ska det minsann firas att man har sommarlov! Den här kladdkakan blev dessutom en av mina lyckade! Jag brukar inte riktigt få till kladdkakor annars.. Jag vet inte varför, men dom vill liksom inte samarbeta med mig.

Jag käkade bara en risifrutti till lunch så jag ska nog ta och fixa något mer att äta. Feber har håller sig runt 38 grader om det var någon som ville veta. Hahah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback