090611

publicerad den 2009-06-11 kl 16:51:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hahah, det blev ingen promenad. Men det var faktiskt för varmt! Istället satte jag mig ute på våran veranda (där jag fortfarande sitter) och solade. Nu är det dock skugga här och sol nere på altanen, men jag tror inte att mamma, som nu har kommit hem, tycker om att jag sitter i solen. Man ska tydligen inte göra det när man har feber.... Men, jag frågade mamma om hon ville gå ut och gå med mig efter middagen.

Stackars Nea då! Hon har blivit magsjuk! Inte precis den bästa starten på sommarlovet... Även jag vet allt om dåliga starter på sommarlovet. Jag har en ganska dålig start jag med nämligen...

Nä nu ska jag fortsätta att läsa När jag hör din röst, det är skumt men jag fastnar lika mycket för den nu, den tredje gången jag läser den, som jag gjorde när jag läste den första gången. Det är helt enkelt en utmärkt bok! Praise the Lord for Stephenie Meyer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback