090611

publicerad den 2009-06-11 kl 23:30:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Tänkte bara skriva lite innan jag går och lägger mig. Imorgon åker min bror till Cypern med sin kompis och hans familj. Han behöver inte betala någonting. Ja, hans kompis är miljonär. Fan att man inte hade en kompis som var det... Imorgon är också mamma & Anton lediga, vilket är kul. Roligare det än att vara hemma ensam hela dagarna i alla fall. Vi bestämde att vi ska beställa kläder från H&M:s rea då! Min mamma är snäll hon! Sen kanske vi skulle åka till centrum och köpa en duk till bordet på verandan.

Nä nu känns det som att febern stiger åt helvete. Jag drar mig mot sängen och förlorar mig i sömnen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida
ge mig en sån kompis ja taack!!! :D hahah!!



låter inte som om du är frisk än? :( det gör mig lessen lessen!!



snygg countdown du har där till höger btw!! ;) måste nog också skaffa mig en sådan :D



sv: yees den låten har jag och jag skickar den med nöjde till dig min älskade vän!

krya på dig nu och så får vi ses snart<3<3<3<3
2009-06-11 @ 23:35:46
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback