090611

publicerad den 2009-06-11 kl 09:49:17 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon alla pigga och glada! Jag är inte pigg och glad. Jag vet inte varför människor envisas med att ringa hem till mig kl 9 på morgonen. VAD ÄR DERAS PROBLEM?!?! Ni fattade rätt, det var ännu en försäljare som ringde och väckte mig. Innan jag går och lägger mig ikväll ska jag fasen dra ut telefonen i mitt rum. Då hör jag i alla fall inte lika mycket.

Jag sitter med min dator i knät i soffan. Jag undrar varför pappa inte tog med sig den för att lämna in den, men han glömde väl det. Då ser jag ingen anledning till varför jag inte kan använda den. Om den börjar lukta konstigt och komma gnistor ur den så lovar jag att jag ska stänga av den.

Jag sörjer över mitt The Sims 2- spel. Jag lånade ut det till Pillan för hur länge sen som helst och jag får inte tillbaka det. Alltså, det är inte så att hon har det och vägrar ge tillbaka det, utan hon vet inte var det är. Förmodligen ligger det ute i en kartong där hon lade det när dom flyttade sist. Nu ska dom flytta igen och ser ingen anledning till att packa upp kartongerna som fortfarande står kvar ute i garaget, och det förstår jag med att man kanske inte vill, men jag vill faktiskt ha tillbaka mitt spel. Jag har sagt det i ett år nu. Jag blir faktiskt lite ledsen... Jag har ju rätt att få tillbaka det, det är ju mitt spel!

Nä nu ska jag äta frukost. Jag är hungrig som en gris (ja, grisar är också hungriga, precis som vargar).

Kommentarer
Postat av: Fellilito
Ni borde verkligen anmäla er till nix! Det är kostnadsfritt och man blir av med telefonförsäljarna, de får typ inte ringa en då. Och om de skulle ringa är det bara att säga att ni är uppskrivna i nix och då ska de ta bort ert nummer från sin lista. Very good. Min bror hade jättemånga försäljare som ringde när han bodde i Kalmar, men sen skrev han upp sig till nix och då slutade det så gott som helt :) DO IT! :D gå in på nix.nu så kommer du rätt :D



Hoppas du har en sjukt härlig sommar! Jag ska till peace and love sen småland nu i några veckor, men vi borde verkligen träffas när jag kommit hem! :) <3
2009-06-18 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback