090612

publicerad den 2009-06-12 kl 18:35:22 i kategorin Shopping l Kommentera (2)

Heej! Jag har precis kommit hem från Haninge Centrum där jag var med mamma & Anton. Anton betedde sig värre än någonsin, tjatade i affärer, gick runt och skrek och var allmänt en plåga. Mamma gick ut till bilen med honom ett tag men jag fick tillslut henne att komma in igen. Jag stod ju i provrummet med massa kläder, och utan mamma, inga kläder. Det slutade dock lyckligt och jag fick mina kläder :) Jag ber om ursäkt för dom otroligt dåliga bilderna som följer, men jag hittade inte kläderna på hm.com så jag fick ta egna....


En tygpåse; yes, jag ska bli estet på heltid!


Linne med "peace-tryck" på.


Linne med Mimmi på! Det ser ut som att jag har kommit på hur man tar med blixt nu...


T-shirt med AC/DC-tryck. YEAH!


AC/DC-trycket precis nedanför nacken


Stor, grå munkjacka! Varför heter det munkjacka egentligen?
:S

Jag är jättenöjd! Tack mamma! <3

Kommentarer
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]
Sv: Åh, tack så jättemycket ^^
2009-06-12 @ 20:43:31
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]
Sv: Haha, så sant. Det var väldigt lätt att lära sig att tycka om de låtarna ;D
2009-06-12 @ 20:47:26
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback