090618

publicerad den 2009-06-18 kl 11:09:20 i kategorin Twilight l Kommentera (0)

Godmorgon. Jag blev precis väckt av telefonen som ringde. Idag var det mormor. Men jag kan inte bli riktigt lika arg när någon ringer tio i elva och väcker mig, hon trodde ju att jag var vaken. Vilket jag skulle ha varit under andra omständigheter.

Ni skulle se mitt hår just nu. Hahahah, jag har aldrig sett något roligare. Det är jättesmutsigt för jag tvättade det sist i förrgår kväll. Luggen står därför rakt upp! Hahahah, jag ser ut som värsta rockern med smutsigt, väldigt mörkt hår som står åt alla håll. Lite likt Kristen Stewart faktiskt. Fast min lugg står rakt upp...



Idag blir det till att ta det lugnt igen, jag vill inte få feber igen. Det verkar som att jag får feber så fort jag gör någonting en längre tid. Jag hade ju varit på Grönan hela dagen och på kvällen fick jag feber. Jag ska därför akta mig för att anstränga mig för mycket och bara ta det lugnt. Imorgon blir det ju midsommarfirande så då blir det inte mycket ta det lugnt för min del. Ikväll kommer Antons gudföräldrar hit. Dom bor i Växjö och ska fira midsommar med oss. Jag tror att dom stannar till söndag kanske...

Jaja, nu ska jag nog tvinga i mig något att äta. Om inte det så åtminstone något att dricka. Vi hörs senare.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback