090619

publicerad den 2009-06-19 kl 14:18:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Glad midsommar! Även om regnet öser ner så har vi suttit ute på verandan, som är under tak, och ätit sillunch! Inte för att jag äter sill, men ändå... Trist bara när vi ska gå bort till ängen och dansa runt midsommarstången. Jag kommer väl få gå dit i gummistövlar istället för mina planerade vita ballerinaskor. Varför ska det regna på midsommar? Livet är bra orättvist. Hahah.

Jag fick faktiskt champagne innan lunchen. Det var såklart pappa som fråga om jag ville ha. Lite senare när mamma kom och såg vad jag hade i glaset blev hon lite skeptisk. Hon frågade dock bara om jag hade druckit någon som var så starkt förut. Ja då, svarade jag. Hur dum får man bli?!?! *suck*

Vädret ser ut att bli lite bättre nu! Man kan ju alltid hoppas i alla fall. I klädväg idag så hittade jag en vit bomullsklänning i min garderob som jag inte har använt på säkert 2 år! Till den har jag min svarta kavaj med uppvikta ärmar, nitarmband, mitt silverkors & mitt silver hjärta runt halsen i silverkedjor och knallorangea naglar. Det orangea bryter av väldigt snyggt tycker jag. Hahah, gud så töntig jag låter.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback