090620

publicerad den 2009-06-20 kl 15:56:17 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nej, jag har inget liv. Det är därför jag bloggar så mycket.

Det blev ingen tårta till frukost för mig. Jag höll mig till mackor och kaffe istället. Efter mycket om och med kom hela sällskapet som är hos oss för tillfället iväg på en promenad ner till Notholmen där vi fikade och bara tog det lugnt. Vi hade det jättetrevligt! Tills hunden rullade sig i bajs som fanns längst ut på udden. Mänskligt bajs. Det var så himla äckligt! USCH USCH USCH! Nu har dom duschat hunden jättelänge och tvättat henne. Men alltså vilken konstig instinkt är det? Att rulla sig i bajs? Fy fan för det säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback