090621

publicerad den 2009-06-21 kl 13:06:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Neeeeeej! Jag missade mitt 600:e inlägg! Fasiken också!

Nu har jag skrivit 606 st blogginlägg i den här bloggen. Det bör tilläggas att jag faktiskt bloggade på ett annat ställe först. Herregud. Mitt liv finns i den här bloggen. Mina depressioner, mina lyckligaste dagar, mina åsikter och mina bilder. Allt finns här. Skrämmande.

Godmorgon förresten!
Jag har varit vaken ett tag men bara tagit det lugnt. Nu har alla som var här för att fira midsommar med oss åkt hem. Det känns ganska tomt.

På tal om tomt så kommer min sommar bli tom. Alla åker iväg och gör massa saker, och om dom inte gör det så jobbar dom. Vad gör jag? Ingenting. För jag har inte fått något sommarjobb förutom att passa barn och ska inte åka någon annanstans än Astrid Lindgrens Värld. Nää, du läste rätt. Jag ska dit med mamma, pappa, Anton, Anna, Patrick, Jim & Elin. Jag vet att det förmodligen inte kommer bli så kul för mig, men jag måste få komma hemifrån någon gång i sommar. Om Pillan flyttar den 1 juli så kommer mitt liv dock bli lite roligare för då kan jag bo ute hos henne ett tag. Dom ska förmodligen flytta till ett hus med pool! Det är dock inte säkert för det beror på hur mycket dom får för deras nuvarande hus. Och det kommer bli mycket längre mellan oss om dom flyttar, men vad fasen, dom har pool!

Nu gick solen i moln här utanför såg jag, men det ska tydligen bli jättebra väder hela veckan! Hurra säger jag! Då kan man åtminstone ligga ute och sola på dagarna. Jag ska ju dock inte sola med min feber, men vad fasen? Jag struntar i den nu.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback