090622

publicerad den 2009-06-22 kl 22:29:26 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Nu har jag kommit hem igen. Det var en trevlig kväll på bryggan vid Notholmen! Tillslut blev vi 8 st, men från början var vi bara 5. Vi köpte med oss baguette, färskost, vindruvor, chips, choklad & Coca Cola. Supergott!

Jag & Josse
bestämde att vi ska gå ut och gå imorgon förmiddag. Super säger jag om det för det betyder att jag har en gångkamrat! Jag skulle ju ändå ut och gå, men nu får jag sällskap. Trevligt trevligt.

Nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig. Jag ska försöka somna lite tidigare ikväll än föregående kvällar för att få så mycket sömn som möjligt och vakna tidigare. Jag vill få ut så mycket som möjligt av dagen! Hahah, jag har nog blivit galen.

GODNATTPUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback