090624

publicerad den 2009-06-24 kl 21:14:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Vad tycks om nya Bloggshoppen? En finfin idé tycker jag, men det blir nog svårt att slå blocket.se. Dock så har blogg.se skaffat sig en mycket snyggare design än förut! Det är ett stort plus.

Jag har bråkat ovanligt mycket med min bror idag. Han har verkligen förpestat mitt liv. På eftermiddagen/kvällen kom mormor, och det gjorde inte saken bättre för min brors dåliga humör.

Imorgon kommer i alla fall bli en bättre dag hoppas jag! Först ska min bror till vårdcentralen för sin brännskada och sen när han kommer hem så går jag och hämtar Anton på dagis och åker buss med honom till mammas jobb. Där ska jag tydligen lämna av honom för att sedan kunna gå till centrum och köpa födelsedagspresent till min kära vän Josse. Sen ska jag möta mamma & Anton i centrum för att åka hem med dom. Sen bär det av till Josse som ska ha tjejmiddag! Trevligt, trevligt!

Jag skulle vilja ha en ny klänning att ha på mig, men jag är, som alla vet, pank så jag får väl dra fram något ur garderoben att ha på mig imorgon. Tråkigt men sant.

Nu ska jag nog ta och sätta mig framför TV:n och se om det finns något att kolla på.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback