090624

publicerad den 2009-06-24 kl 11:54:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Jag vaknade för en och en halv timme sedan i och för sig, men det är fortfarande morgon. När jag hade ätit frukost ställde jag mig framför TV:n i mitt rum med Yoga-DVD:n i högsta hugg, började programmet, och dog. Ja, jag dog faktiskt. Jag bara kände hur jag blev så varm så att jag nästan svimmade, så jag stängde av igen. Febern hade stigit till 38,1 igen. Jag råder alla till att inte yoga när man har feber. Inte kul. Därför väntar jag till i eftermiddag med yogan, med hopp om att febern har gått ner då.

Nu ska jag sätta mig i skuggan någonstans och läsa. Det är alldeles för varmt för att vara i solen just nu. Puh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback