090701

publicerad den 2009-07-01 kl 00:51:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hjälp, det är redan juli! Sommar försvinner!

Kanske lite dumt och tänka så i och med att jag har mer än en och en halv månads sommarlov kvar. Men det känns ändå som att sommaren springer förbi.

Som jag skrev tidigare idag så hade jag aldrig gjort den ansiktsmasken som jag gjorde idag förut. Det ska därför bli spännande att se om jag vaknar upp med värsta akneutbrottet i ansiktet imorgon. Eller imorgon, idag kanske man ska säga. Äh, det ör förvirrande när klockan är efter tolv.

Det var en lugn kväll. Jag & pappa satt och tittade på Midsummer Murders, någon annan som tittar på det? Det är riktig sommar det. Sen gick jag och mötte mamma vid bussen för hon hade varit inne i stan och ätit middag med vänner. Vi gick en liten extra runda för det var så skönt ute. Då var klockan runt elva och det är först då som temperaturen är behaglig! Innan dess är det alldeles för varmt för att göra något alls annat än att slappa.

Ja ja, nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det sol & bad igen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback