En rolig lista!

publicerad den 2009-03-28 kl 17:00:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Här kommer en rolig grej som jag hittade på en annan blogg!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Det slutar halv tio.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hur länge håller det på?:O

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Ring mig

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Just det, det här med konserten, vilken tid var det nu igen?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
Har precis käkat frukost:D

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? 
Ring mig innan ni ska åka.
 
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? 
Jag åt donken igår :P

8. Vad vill du höra mest av allt?
Simon undrar när du kommer hem.

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Okej!

10. Vad var dina allra första ord?
Jag måste vara galen!

Okej, det kanske inte var så kul.. Men det är bara för att jag inte får så roliga sms!

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback