Fredag

publicerad den 2009-03-20 kl 19:39:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!
Nu har ännu en helg kommit och jag måste säga att jag tycker att tiden går förvånansvärt fort. Det är bara två veckor kvar tills det är påsklov och jag ska till Åre. Eller det är i och för sig inte säkert längre om vi ska till Åre för våran stora bil pajade i förrgår. Vi kan ju inte direkt klämma in oss i en liten Volkswagen Polo som man knappt får plats fyra personer i.
Imorse blev jag smått förvånad när jag märkt att min kära kusin Gabbe stod nere på musikytan och skulle söka till STEG! Jag visste ju att han skulle söka till någon musiklinje för att veta hur han ligger till, om han skulle vilja byta liksom. För tillfället går han på Mediagymnasiet i Nacka. Men det var en glad överraskning!
Dagen gick sjukt fort, jag hade bara italienska (vi var bara två pers där) och matteprov. Jag tror i och för sig att jag failade på matteprovet, men men. Man kan inte vara på topp hela tiden. Haha, som om jag någonsin är det?
Jag slutade alltså vid elva efter att jag hade gett upp med provet, men jag stannade kvar för att äta och satt sedan på Donken ett tag med Jonis, Santi och Fredrik. Jag erkänner att jag är väldigt avis på Fredrik som åker till London typ en gång i månaden för att hans pappa bor där. Jag vill också till London!
På vägen hem stannade jag till i centrum för att köpa toning till mitt hår, men nu när jag har tonat det så blev det ingen som helst skillnad. Utväxten syns lite mindre kanske. Men i alla fall, när jag klev på bussen vid centrum satt Mia (min förra mentor), hela hennes klass, Linda (som ska börja praktisera hos Mia på måndag) och Nea (hon behöver ingen förklaring!) där! Mycket trevligt med lite sällskap.
Jag passade på att hämta Anton när jag ändå gick förbi hans dagis och han blev överlycklig över att han fick gå hem före dom andra barnen... Haha, ja, det är väl bra att någon blir glad för att träffa mig? Jag övertalade honom att vi skulle gå den korta vägen genom skogen även fast han absolut inte ville genom att säga att han skulle få kladdkaka och glass när vi kom hem. Haha, jag har mina knep.
Nu har jag precis ätit en god middag med mamma, pappa & Anton, min bror Simon är som sagt fortfarande på Malta. Det är fantastiskt lugnt hemma när han är borta! Det kan dock inte vara så kul för honom, det är tydligen 11 grader och näst intill storm på Malta. Jag tycker faktiskt lite synd om honom. Bara lite.
Nej nu ska jag sluta sitta här och tråka. Vi hörs imorgon eller nåt!

Kärlek,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback