GeMu-provet avklarat!

publicerad den 2009-03-26 kl 11:27:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan!
Äntligen är GeMu-provet avklarat, fast jag måste erkänna att jag inte hade pluggat någonting alls förutom när jag kollade igenom det på bussen imorse. Men det kändes ganska lugnt! Jag tror att jag kommer få alla rätt, eller hoppas på det i alla fall. Det var dock en uppgift som jag var lite osäker på för det kunde vara både harmonisk och melodisk mollskala enligt mig...
Nu är jag så hungrig så jag tror att jag dör snart. Matsalen, here I come!

Kärlek,
Carro


Kommentarer
Postat av: Nea
grattis! hoppas att du får alla rätt! håller tummarna!! <33
2009-03-26 @ 16:56:17
URL: http://absolutlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback