Godmorgon

publicerad den 2009-03-10 kl 08:24:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan, 
Ännu en tisdagsmorgon är här! Jag gjorde ingenting annat än att plugga igår kväll, tills jag inte längre fattade vad det var jag gjorde. Jag försökte sätta mig igen när jag kom till skolan och göra färdigt matten men jag fattar fortfarande ingenting om längdskala, areaskala och volymskala. Men sånt är livet, man kan inte fatta allt. 
Nu ska jag snart ha klassensemble, och jag tänkte dokumentera den här dagen i bilder! Varför vet jag inte, men jag fick för mig att jag skulle ta med mig kameran idag. Om det blir något får ni se senare. 
By the way så stannade tvärbanan vid Årstadal idag för det var någon som behövde en ambulans! Det var ju läskigt! Så jag fick gå från Årstadal, tur att det inte är så långt emellan stationerna. 

Någon mer än jag som är pissed off på snön som faller ner från himlen i detta ögonblick?

Kärlek, 
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback