Lördag

publicerad den 2009-03-28 kl 09:56:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Jag skulle ha skrivit godmorgon om det inte hade varit för att jag har varit uppe sedan kl sju. Jag passar som sagt min lillebror och han vaknade då.. Han kom in till mig vid tretiden i natt och ville då ligga i min säng. I min lilla säng! Det blev sjukt trångt.
Nea drog vid tiotiden igårkväll, men Pillan stannade kvar tills runt tolv tror jag. Anton somnade i soffan redan vid nio när han satt där och försökte titta på Let's Dance.
Idag har jag tänkt att åka till centrum med honom, jag får se om han vill.. Det är lite svårt att släpa med honom om han verkligen inte vill.
Nu ska jag borsta tänderna.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback