Mamas & Tapas

publicerad den 2009-03-26 kl 20:37:16 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Jag kom hem för en stund sen efter en mycket trevligt kväll på en tapasrestaurang på Kungsholmen med min gudmor. Vi pratade om allt och inget och det var jättegod mat! Det var dock lite kallt när vi skulle gå tillbaka till T-cen. Jag som gick med min skinnjacka och converse...
Imorgon är det fredag igen och jag hade totalt glömt bort att jag ska passa min lillebror imorgon och på lördag! Jag som bestämde med min kusin att vi skulle ses imorgon så att han kan få tillbaka sitt axelband till sin gitarr. David hittade det idag! David är bäst! Men jag pratade med mamma om det och hon tycker det är så roligt att vi ska träffas så att hon sa till min andra bror att han skulle hämta Anton istället. Mycket snällt av henne!
Nu ska jag lägga mig och läsa, trött som jag är.

Kärlek,
Speciellt till Julls, <3
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback