Mardröm

publicerad den 2009-03-07 kl 09:03:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag drömde en hemsk mardröm i natt. Jag vaknade av den och grät, det är därför jag är uppe så tidigt på en lördag. Jag drömde att Anton, min yngsta lillebror, dog. Jag antar att jag verkligen påverkades av gårdagen, se föregående inlägg. Jag var helt hysterisk i drömmen, och det kan jag förstå. Allt kändes så hopplöst. Vad spelar gymnasiebetygen för roll om man har förlorat sina närstående. Det här har verkligen satt saker och ting i perspektiv för mig.
Jag kommer ihåg att jag vaknade en gång på natten också av att jag drömde en annan mardröm, men den kommer jag inte ihåg.
Nej nu får det vara nog. Jag flyr till litteraturens värld.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback