Nea + jag + kaffe + kladdkaka = <3

publicerad den 2009-03-19 kl 18:57:19 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Jag var i Strandskolan i två timmar idag! Jag var med Mia hela tiden för jag hittade inte varken Anna-Karin eller Maggan. Jag måste säga att barnen som går i fyran är väldigt... rakt på sak. Dom ställde frågor avbrutet om vem jag var, vad jag gjorde där, hur jag kände Mia osv. Men kul var det!
Lite senare kom Nea hem till mig efter att hon hade varit i stallet med sin klass hela dagen. Det kan ju verkligen inte vara kul, men det tycker hon. Jag bakade en kladdkaka som blev ganska misslyckad, men men. Vi hann kolla på nästan hela Rent innan hon blev hämtad för att åka till ett annat stall! Det är ju helt sjukt hur mycket tid hon spenderar med hästar.
Det var jättekul att träffa henne i alla fall. Jag träffade i och för sig henne igår också, vi åkte samma buss hem och sedan följde jag med henne hem. Jag var dock där i ca fem minuter innan min mamma kom och sa att vi var tvungna att åka hem för att pappa trodde att vi hade haft inbrott. Det hade vi ju inte haft, se föregående inlägg.
Nu måste jag ta och titta igenom matten, jag har prov imorgon.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback