Promenad med Mirre

publicerad den 2009-03-22 kl 20:53:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!
Istället för att städa i mitt rum bestämde jag mig för att det var dags för förändring. Då syftar jag på min livsstil, att aldrig träna och äta vad jag vill. Det funkar inte riktigt längre. Därför ringde jag min vän Mirre och frågade henne om hon ville följa med ut och gå en sväng. Det blev en ganska lång sväng för jag tror att vi var ute närmare två timmar. Vi stannade i och för sig och pratade med Doddo ett tag, efter att vi hade knackat på hos Nea och följt henne till busshållplatsen. Men vi var ute hela tiden i alla fall.
Nu ska jag titta på min älskade Twilight och sedan gå och lägga mig. Jag har faktiskt  precis suttit och skrattat åt människorna som är med i Wipe Out på kanal 5. Det är sjukt hur kul det kan vara att titta på människor som ramlar. Fast anledningen till att jag tittade på programmet egentligen var för att en av mina bästa vänners pappa är med på Voltaren-reklamen som är precis innan Wipe Out. Det är han som säger "Wipe Out presenteras i samarbete med Voltaren" och så studsar han runt i bakgrunden på en studsmatta. En lite rolig grej var att när han spelade in reklamfilmen (det finns en längre version också) så lyckades han studsa av från mattan och landade på ett kamerastativ. Han gick alltså från inspelningen med ryggont, och han gjorde reklam för Voltaren! Hahah, det tyckte jag var roligt.

Kärlek,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback