Test

publicerad den 2009-03-11 kl 22:29:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hejsan svejsan,
Hittade ett litet test på min väns bilddagbok som jag kopierade... Hahah, gör det ni också!

Får du mer än 20 är du blond i huvudet

[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar.
[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratat.
[ ] Jag har gått in i en glasdörr/fönster.
[ ] Jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse.
[x] Jag har skrattat åt något som jag börjar tänka på och då har folk tittat konstigt på mig.

Antal: 3

[ ] Jag har gått in i ett träd.
[ ] Jag har försökt slicka mig på armbågen.
[x] Jag visste inte att Alfabetssången och Blinka lilla stjärna har samma melodi.
[ ] Jag försökte just sjunga dom
[ ] Jag har snubblat i mina skosnören och ramlat.

Antal: 1

[ ] Jag har blivit kvävd i mitt eget spott.
[ ] Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte.
[x] Jag är/har varit blond.
[ ] Folk har kallat dig senreagerad.
[ ] Jag har i misstag fått något att fatta eld.

Antal: 1


[ ] Jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från min näsa.
[x] Jag har somnat på en lektion.
[ ] Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[ ] Ibland märker jag att jag inte tänker.

Antal: 1

[x] Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var.
[ ] Folk går ofta iväg från mig och himlar med ögonen.
[ ] Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst.
[x] Jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som t.ex. 7+9
[ ] Jag har ätit ett kryp.


Antal: 2

[ ] Jag gör denna grejen fast du egentligen skulle göra något viktigt.
[ ] Jag har klätt på mig kläderna fel väg.
[ ] Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan.
[ ] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen.
[ ] Jag har tappat fat, glas eller bestick.

Antal: 0

[x] Jag använder ordet "smart"
[x] Jag använder ordet "coolt".
[ ] Jag ser döda människor och de är mina enda vänner.
[ ] Mina vänner svär inte.
[ ] Jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig.

Antal: 2

[x] Jag har fallit av en stol.
[ ] Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster.
[ ] Jag säger "ööh" flera gånger om dagen.

Antal: 1

Allt som allt fick jag 11, så jag antar att jag inte är "blond i huvudet"!

Kärlek,
Carro


Kommentarer
Postat av: Nea
haha jag fick över tjugo, haha jag är blond i huvudet!! <33
2009-03-16 @ 14:32:59
URL: http://absolutlinnea.blogg.se/
Postat av: Fillelito
Jag fick 18.. :O läääääskigt nära ^^ Haha fast i början trodde jag mig nästan få full pott! :D

<3
2009-03-21 @ 01:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback