Yeah!

publicerad den 2009-03-18 kl 20:11:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag är ledig imorgon!
Det är superskönt! Jag har bestämt mig för att jag ska ta mig till Strandskolan och hälsa på lite, nu när min bror inte är där och kan skämmas för mig, haha. På tal om min bror så måste jag bara säga att han är ett fullkomligt "rikspucko", som Fredric skulle ha sagt. När pappa kom hem efter jobbet stod ytterdörren öppen på vid gavel. Min bror har då alltså haft så bråttom så han fick inte med sig tandborsten, han varken stängde, låste eller larmade dörren. Ursäkta, men hur lyckas man med det? Han måste ha försovit sig eller något. Nu är han på Malta i alla fall, om inte planet har kraschat. Nää, det står ingenting om någon flygplanskrasch på aftonbladet.se. Paranoid, jag?! Nää...

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback