Yeah!

publicerad den 2009-03-12 kl 17:42:26 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

 Heej!
Jag kan med glädje meddela att jag fick VG på det senaste Naturkunskapprovet! Jag är jättestolt faktiskt! Jag har aldrig fått VG på någon naturgrej förut!
Vi hade dans idag på estetisk verksamhet, och jag sa innan att jag inte skulle röra en fena för jag kan verkligen inte dansa, men det var faktiskt kul! Jag var ju skitdålig, men det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara.
Nej nu måste jag plugga italienska.

Kärlek,
Carro


Kommentarer
Postat av: Heléne
Ciao Bella,



Kul att det gick så bra på provet och kul att du är gladare :o)



Du förtjänar att alltid vara glad!!!!!
2009-03-13 @ 15:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback